דייר שבבעלותו חנייה בטאבו ובה מחנה את מכוניתו ,אך את האופנוע מחנה בצד השני של הביניין במעבר למיתחם חניות זוגי ובכך חוסם את המעבר מהרכב לבניין וחזרה . מה אומר החוק? למי פונים לפתרון הסוגייה?
תפנו להיפגש עם עו"ד שינפיק מכתב התראה ו/או יגיש תביעה מתאימה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לתקנם או להחליפם חלה על חשבון נציגות הבית המשותף כלומר ועד הבית. זה לא משנה וגם לא רלבנטי אם ועד הבית הוא חיצוני או פנימי ומי ניבחר אליו, ואילו סוגיות בלתי רלבנטיות. לגבי שאלה 2 נדמה לי שכן. ...
המשך תשובה