דייר שבבעלותו חנייה בטאבו ובה מחנה את מכוניתו ,אך את האופנוע מחנה בצד השני של הביניין במעבר למיתחם חניות זוגי ובכך חוסם את המעבר מהרכב לבניין וחזרה . מה אומר החוק? למי פונים לפתרון הסוגייה?
תפנו להיפגש עם עו"ד שינפיק מכתב התראה ו/או יגיש תביעה מתאימה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
תביעה מורכבת וארוכה יותר מאשר הליך ההטרדה המאיימת /צן ההרחקה שבו טיפלתי בעצמך מכיוון שזו תביעה נזיקית/כספית מורכבת ואתה חייב להיות מיוצג על ידי עורך דין והוא זה שישיב על שאלותיך לאחר שייפגש עימך וככל ...
המשך תשובה