אני מדריך יוגה מזה 17 שנים, ומלמד במרכז יוגה גדול במרכז. לפני כמה ימים קיבלתי תלונה על הטרדה מינית מתלמידה חדשה במרכז שטענה שנגעתי בה באופן לא ראוי במהלך השיעור. אני מלמד כבר המון שנים ונוגע רק כדי להסביר על התרגיל. אני אפילו לא זוכר את הבחורה שהתלוננה. במרכז לא ידעו להגיד לי אם הוגשה נגדי תלונה במשטרה אבל אמרו שהיא איימה להגיש. מה אני אמור לעשות עכשיו? האם אני צריך עו"ד? כדאי אולי לנסות לדבר איתה בעצמי?
שלום
כדאי שתתייעץ בהקדם האפשרי עם עו"ד המצוי היטב בתחום זה, לפני כשתחליט מה לעשות ואיך.
בברכה
עו"ד דורון ויינרייך
מנהל פורום הטרדה מינית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אריק שלו ושות`, עורכי דין
055-4532946
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מכיוון שאמרת שהוא אנס אותך אז את צריכה לפנות למשטרה בעניין זה. איני סבור שניתן יהיה למנוע ממנו לפרסם דבר כזה או אחר. ניתן להוציא צו הרחקה גם במעמד צד אחד. ...
המשך תשובה