שלום רב לעו"ד, היה לי חבר במשך שנתיים שנפרדתי ממנו לפני חודש. מאז הוא לא מפסיק להפיץ מה עשינו ומה לא עשינו , לכל החברים שלנו ובפייסבוק, ומפיץ עליי שקרים. דרשתי שיפסיק אבל זה לא עזר והוא אפילו מודה שזה בתור נקמה! האם כדאי ללכת למשטרה?
שלום
תלונה במשטרה הינה רק אפשרות אחת מתוך מספר אפשרויות עקרוניות. (למשל תביעה אזרחית על הטרדה מינית, תביעת לשון הרע ועוד).
לא אוכל להמליץ המלצות ספציפיות לפני שאראה דוגמאות ואקבל תשובות לשאלות שונות שיש לי.
בהצלחה
עו"ד דורון ויינרייך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אריק שלו ושות`, עורכי דין
055-4532946
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מכיוון שאמרת שהוא אנס אותך אז את צריכה לפנות למשטרה בעניין זה. איני סבור שניתן יהיה למנוע ממנו לפרסם דבר כזה או אחר. ניתן להוציא צו הרחקה גם במעמד צד אחד. ...
המשך תשובה