אני נותנת שירות ללקוחות טלפונית. אחד הלקוחות נוהג לומר בטלפון מילים גסות, באירוע שחזר על עצמו יותר מפעם אחת, למרות שישר ניתקתי את הטלפון וסירבתי להמשיך בשיחה. האם זו הטרדה שאפשר להתלונן עליה?
שלום
צריך לשמוע מה נאמר אולם ברמה העקרונית זה נשמע כמו הטרדה מינית.
ככל שכן וניתן להוכיח, את זכאית לנקוט בפעולות חוקיות נגד המטריד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אריק שלו ושות`, עורכי דין
053-7429015
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
נשאלת השאלה מה מהות הפגישה. משרדנו מקיים פגישות לבדיקת קייס ללא עלות אולם נדרשת בדיקה כללית של הקייס בטרם קביעת הפגישה. ...
המשך תשובה