אני נהג אוטובוס ,באחד מהרמוזרים האדומים עמד מימיני רכב עם נהגת שאכלה משהו ואני אמרתי לה בתיאבון היא רשמה בתלונה שאמרתי לה שיש לה חזה גדול...אני יושב בתא סגור באטובוס עם דלת ויש גם חלון סגור שלא נותן אפשרות לשוחח עם רכב מימיני...הושעתי מהעבודה ללא שכר ורק בגלל מכתב התלונה לחברה ...מה עלי לעשות ???
שלום
מומלץ שתפנה לייעוץ משפטי בהקדם האפשרי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אריק שלו ושות`, עורכי דין
055-4532946
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

למעסיקים יש חובות שונים מכח חוק למניעת הטרדה מינית. מינוי ממונה על הטרדה מינית, פרסום תקנון נגד הטרדה מינית, הספקת מקום עבודה בטוח וללא הטרדה מינית וחובות נוספות אחרות מכח החוק. ...
המשך תשובה