כשהייתי בתיכון לפני כמעט 15 שנה הוטרדתי מינית על ידי אחד המורים, במשך כמעט שנתיים. לאחרונה פגשתי כמה חברים מבית הספר וגיליתי שאני לא היחיד ויש עוד כמה תלמידים מהשכבה שהוטרדו באותן שנים. האם יש טעם להגיש תלונה לאחר כל כך הרבה שנים?
שלום
קשה להתייחס מבלי לדעת את הפרטים. ברמה העקרונית התיישנות אזרחית על פגיעה מינית בקטין הינה 7 שנים לאחר הגיעו לגיל 28 (עד גיל 35). יש מקבילה גם בהיבט הפלילי אבל היבט זה אינו האופציה היחידה. מציע לך לפנות לייעוץ משפטי אישי בהקדם האפשרי ולבדוק את כל המשמעויות.
בברכה
עו"ד דורון ויינרייך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אריק שלו ושות`, עורכי דין
055-4532946
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לצורך מתן מענה באשר לאפשרויות האיתור של האדם צריך לפנות לחוקר פרטי או לחברה העוסקת בתחום הרלוונטי הטכנולוגי. ככל שתדעו מי האדם ניתן להגיש תביעה נגדו בהתאם לחוקי הסמכות המקומית והעניינית בגין הטרדה מינ...
המשך תשובה