שלום, שמעתי על חוק ההתיישנות ועניין אותי לדעת אם זה תקף גם לגבי הטרדה מינית. אם באופן תיאורתי משהו הטריד משהי, והמשהי לא מודיעה על זה לאף אחד ואחרי 30 שנה נגיד החליטה להגיש תלונה האם זה תקף? או שיש מגבלה מסויימת ואז אין לזה יותר משמעות
שלום
יש תקופת התיישנות אזרחית של 7 שנים בכפוף לחריגים שונים בחוק ההתיישנות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אריק שלו ושות`, עורכי דין
055-4532946
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המעסיקה חייבת כמובן לטפל בנושא על פי חוק ולמנוע חזרה של העניין. ככל שלא מטפלת תוכלי לתבוע את המעסיקה. ניתן כמובן להגיש תלונה במשטרה על המטרידן. ...
המשך תשובה