לפני שבוע עברתי חוויה קשה ומצערת של הטרדה מינית באוטובוס. נוסע מבוגר נצמד אליי וגם שלח ידיים. ביקשתי בתקיפות שיפסיק, בהתחלה בשקט ובסוף צרחתי עליו שהוא מטריד אותי. פרצתי בבכי והנהג עצר את האוטובוס. אחד הנוסעים התקשר למשטרה והגיעו שני שוטרים שגם גבו עדות משאר הנוסעים. פתחו נגדו תיק ואני רוצה לתבוע אותו איך אני עושה את זה? אני צריכה שקודם יגישו נגדו כתב אישום?
שלום
טכנית ניתן להגיש תביעה אזרחית ללא קשר לתיק הפלילי ואולם יש שיקולים מהותיים לכאן או לכאן שבאפשרותם להשפיע. כמו כן אפשרי שיהיה מצב בו נוצר הכרח להקפיא את ההתנהלות בתיק האזרחי על מנת ש"לא לזהם" את החקירה או ההתנהלות בתיק הפלילי ו/או לא לשבש הליכי חקירה.
מומלץ שתפני לעו"ד שמתמצא היטב בתחום ושתקבלי החלטות רק לאחר מכן.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אריק שלו ושות`, עורכי דין
055-4532946
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה למה אתה גורם הרגשה לא נעימה בפועל. יכול להיות שמדובר בפעולות לא תקינות ויכול להיות שמדובר בפעולות לגיטימיות או סבירות. ניתן לשמוע מה הדבר ולפעול לתיקונו במידת הצורך. ניתן גם לפעול משפטית ככל שלא...
המשך תשובה