שלום רב, אחותי קיבלה לאחרונה 95% נכות בגלל מחלה, ובעלה מקבל כבר כמה שנים קצבה בגין 70% נכות. שאלתי היא, האם אני צריכה לבקש משניהם הנחה בארנונה (אני מבקשת עבורה) או האם מספיק לבקש רק עבור אחותי שלה יש אחוזים גבוהים יותר? זה משנה?
סילביה שלום
ההנחה שתינתן היא מן הסתם ההנחה הגבוה ביותר
יש לבדוק לאיזה תקופה ההנחה של הנכות. אם הנכות היא זמנית יהיה צורך למסור פרטים גם של הבעל.
מכל מקום רצוי למסור את מלוא הפרטים לרשות (כלומר מסמכים אודות מצבה של האחות וכן של בעלה)
בברכה,
רונן צרפתי עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בעיקרון אם שני בני הזוג רשומים כבעלים או מחזיקים בדירה אז שניהם חבים בארנונה אבל את כל הגופים הציבוריים- עירייה, חברת חשמל, תאגיד מים וכו לא מעניין מי גר בעלים של הנכס והם יחייבו ת שני בני הסזוג או את...
המשך תשובה