שלום עד לאחרונה השכרתי את דירתי. במהלך תקופת השכירות הדירה נרשמה ע"ש המחזיק בנכס. כמו"כ לאחרונה מכרתי את הדירה לקונים. בבואי לקבל אישור היעדר חובות הרשות המקומית מסרבת להנפיק אישור היעדר חובות בטענה שלמחזיק בנכס יש חוב גדול. וטוענת כי עלי - בעלי הדירה - לסלקו. האם יש לי קייס מול הרשות המקומית בטענה שעליה לגבות את החוב ישירות מהמחזיק ולתת לי לאלתר אישור היעדר חובות? אציין כי הדירה נמצאת בשטחי איו"ש (כוכב יעקב).
שלום
אכן החוב הוא של המחזיק בפועל .
במידה ואכן הועבר שם המחזיק על השוכר, הרי שלא חלה עליך כבעלים החובה לתשלום חוב הארנונה
בברכה
רונן צרפתי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אני מבינה שהחשש להעביר הודעה לרשות המקומית על שינוי מחזיק היא בגלל חשש לאובדן הנחות. בשלב כל שהוא הרשות המקומית תדע שהאם עבר לגורה בבית אבות ותבטל את ההנחה. אולי גם לבן שגר במקום מגיעה הנחה בייחוד י...
המשך תשובה