הריני גרושה, לפי חוק משפחות חד הוריות מגיע לי 20% הנחה בארנונה... אני מקבלת 10% הנחה והגרוש שלי מקבל 10% הנחה.. האם זה תקין? למרות שבחוזה הגירושין מופיע שהילד הקטין במשמורתי?
אילנה שלום
הנחה בשיעור 20% מגיעה למי שמחזיק בנכס והוא הורה יחיד כהגדרתו בחוק משפחות חד הוריות-1992 .
במידה ואכן הילד נמצא במשמורת שלך הינך זכאית להנחה ובלבד והצגת לעיריה הסכם גירושין תעודת גירושין ותעודת זהות.
בברכה,
רונן צרפתי,עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לכל נכס בבעלות אותו אדם ניתן לקבל פטור נכס ריק עד חצי שנה. הנכס צריך להיות ריק מאדם וחפץ- כלומר ללא ריהוט שאינו צמוד לקיר...
המשך תשובה