שלום רב, בין 4 אנשים שגרים בדירה, יש אישה (אמא שלי) אשר מקבלת פנסיה והשלמת הכנסה. האם הכנסות של כל האנשים בדירה (אני בת שלה, בעלי וילד שלנו) אשר לא נמוכות, יפריעו לאמא שלי לקבל הנחה בארנונה. אני שואלת כי קראתי שמקבלי השלמת הכהכנסה לא צריכים לעמוד במבחן הכנסות. האם זה נכון? תודה לילי
לילי שלום,
לטענמי עליכם להודיע כי גרות בדירות שתי משפחות - משפחת האם ומשפחתך.במצב זה האם תקבל את ההנחה על חלקה בדירה בלבד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בחוזה רכישת דירה רשומים 3 אנשים. אני, בעלי ואמא שלי. האם אמא תקבל הנחה רק על שליש מדירה או אנחנו עדיין יכולים להתעקש שאני ובעלי זה משפחה אחת ואז היא תקבל הנחה על חצי דירה ולא רק על שליש?
בתודה מראש
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אין טעם לבקש פטור נכס ריק אלא נכס לא ראוי לשימוש. יש להגיש בקשה עם צילום של מצב הנכס ולבקש פטור נכס לא ראוי לשימוש לפי סעיף 330 בעיקרון יגיע פקח ויבדוק את הנכס. פטור כזה תקף לשלש שנים ולאחר מכן 5 ...
המשך תשובה