שלום, העירייה התחילה לעבוד ברחוב שלנו ובתקופה הקרובה הרחוב (חד סיטרי) יהיה סגור בכל שעות היום ולאחר מכן במשך מספר חודשים יהיה סגור בין 8 בבוקר ל 17. כמובן שהדבר מקשה מאוד. האם ניתן לבקש לתקופת העבודות הנחה בארנונה? תודה
מיכל שלום
הנחה או יותר נכון פטור ינתן במקרים חריגים וקיצוניים כאשר לא ניתן לעשות כל שימוש בנכס, למשל: עקב חוסר יכולת להיכנס אליו וכד'.
על פניו לפי תיאורך, מאחר ומדובר גם באי נוחות זמנית וכל עוד בפועל עושים שימוש בנכס, לא ינתן פטור או הנחה.
בברכה
רונן צרפתי,עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. פטור נעכס ריק ניתן לשישה חודשים בלבד פעם אחת בחיי נכס באותה בעלות. הנכס חייב להיות ריק מאדם וכל חפץ ואסור לאחסן בו משהו. 2. נכס לא ראוי לשימוש- על פי סעיף 330 לפקודת העיריות. מוגבל ל-3 שנים ואחרי ...
המשך תשובה