שלום. האם בעקבות בנייה של רב קומות מול הבניין שלנו תהיה הפחתה בארנונה? מדובר ברב קומות מפלצתי, אשר גם מכער מאוד את הסביבה, וגם חוסם את הנוף ואת האור בצורה אכזרית. האם אני אאלץ לשלם אותה ארנונה עבור העונש הזה? תודה מראש, עופרה
עופרה שלום
אין בעצם בניית הרב קומות כדי להפחית או לבטל חיוב בארנונה
בברכה
רונן צרפתי עו״ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בעיקרון אין כפל הנחות ואדם זכאי להנחה הגבוהה ביותר שמגיעה לו. כמו כן בדרך כלל ההנחה ניתנת בעיר שבה רשומה כתובת המגורים הרשמית במשרד הפנים. אני מניחה שאם משרד הביטחון נתן אישור על שמך בכתובת הוריך הע...
המשך תשובה