שלום, רכשתי נכס וצריכה לתאם עם מחלקת הארנונה בעירייה לביצוע ביקורת. האם הם חייבים לתאם מראש על מועד הביקורת? האם ייתכן מצב שהארנונה תיקבע בלי שיבצעו קודם ביקורת?
לחדן שלום,
הם חייבים לתאם איתך ביקור בנכס, והחיוב יצא לאחר מכן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. קיימת זכאות לפטור מארנונה בגין נכס רי לשישה חודשים בלבד בחיי נכס בבעלות מסויימת 2. העיריה טוענת שהנחה ניתנה לעיזבון המנוחים ומשכך העובדה שהעיזבון חולק אינו מהווה הוכחה לשינוי בעלות יש היגיון בטענ...
המשך תשובה