תשלום ארנונה לדירה מפוצלת ל 2 דירות שלום, ברצוני לרכוש דירה גדולה בשותפות עם קרוב משפחה, לפצל את הדירה ל -2, חצי דירה על שמי והחצי השני ע"ש שותפי. האם ניתן לרשום את הדירה כ 2 דירות נפרדות בעיריה ולשלם מס ארנונה בנפרד לי ולשותפי?
טכנית, רשות מקומית יכולה לפצל חיוב בין שני מחזיקים ככל וקיימת הפרדה בעין (למשל משרד גדול שחולק מחדש בין שני שוכרים נפרדים)
במקרה כאן תעלה שאלת חוקיות הפיצול (בגלל הוראות דיני תכנון ובניה) ויתכן והעירייה תסרב בשל כך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. הארנונה משולמת עבור הנכס ושטחו ולא לפי מיש שגר בו 2. לא הבנתי את התשובה של הפקידה- יש נכס אחד בגודל מסויים ועליו יש לשלם ארנונה פעם אחת בלבד אלא אם הנכס חולק בין שני השותפים ועבור כל שותף חחולק הת...
המשך תשובה