שלום רב, פתחתי מסעדה חדשה והמקום היה בשיפוץ במשך חצי שנה ולמיטב ידיעתי ניתן לקבל פטור ארנונה על נכס שבשיפוץ אלא אם כן נכס זה כבר קיבל בעברו פטור עבור שיפוץ. חתמתי על חוזה במרץ 2013 והמקום היה בשיפוץ עד סוף ספטמבר. באוגוסט הייתי בעירייה בנוגע לארנונה והפקידה אמרה לי להמציא בקשה מבעל המקום לגבי הפטור ושירשום שמעולם לא קיבל פטור בעבור שיפוץ. לפני שבועיים בעל המקום מסר לי את הבקשה לעירייה וכשהבאתי אותה לפקידה היא טענה כי אין אפשרות לקבל פטור רטרואקטיבי והם לא מוכנים לתת לי פטור בעבור החודשים הנ"ל. רציתי לדעת מה ניתן לעשות וכיצד ניתן לקבל את הפטור על חודשי השיפוץ? אודה לך מאוד אם תוכל לעזור לי בהקדם, תודה מראש
בת ציון שלום
ראשית פטור לשיפוצים אינו ניתן רק פעם אחת בחיי הנכס
שנית יש צורך להוכיח כי נעשה שיפוץ בנכס לרבות המצאת חשבונות חשמל ומים
במידה וברשותך אסמכתאות טובות במקרים רבים הרשויות נעתרות למתן פטור לתקופת שיפוץ שחלפה במספר חודשים מיום הבקשה
בברכה
רונן צרפתי עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. כל מי שרשום כמחזיק בנכס ומחוייב בארנונה יכול להגיש השגה וערר לאל אישור מבעל הנכס. 2. בד"כ רשויות לא מאשרות קבלת השגה שהוגשה על ידי צד ג שאינו עורך דין אבל ייתכן ויאשרו קבלת השגה כזו. חובה להשיב תו...
המשך תשובה