שלום, קיבלתי חשבון ארנונה לפני שבועיים ונראה לי שנפלה טעות בחישוב מאחר שקיבלתי סכום גבוה מהרגיל בצורה משמעותית. עד מתי אוכל להגיש ערר על הסכום וכיצד ניתן לעשות זאת? תודה
על פי הדין המועד להגשת השגה כנגד חיוב הארנונה הנו בתוך 90 ימים ממועד קבלת החיוב. ביחס לחיוב שנתי רואים את ה- 31 למרץ כמועד האחרון להגשת השגה. ככל ולא הוגשה השגה במועד, החיוב הופך לחלוט במובן זה שלא ניתן לערער עליו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. יש סעיף מיוחד בפקודת העיריות- 330 נכס לא ראוי לשימוש 2. כדי להוכיח את העובדה הזו יש לצלם את המצב, להציג את דוח השמאי של חברת הביטוחואישור שמטפלים בנושא, להראות שאין שימוש במקום - אין חשבון מים או...
המשך תשובה