פיצלתי לאחרונה את הנכס שלי לשתי יחידות דיור נפרדות. האם אני אמור לקבל חיוב ארנונה נפרד עבור כל יחידה? מה עלי לעשות אם קיבלתי חיוב אחד עבור כל הנכס?

ככל שפיצול הנכס בוצע בהיתר אז בעירייה יכולים לרשום שני מספרי נכסים- לשתי היחידות.
אם לא היה היתר לפיצול אז העיריה אינה יודעת שיש שני נכסים ולא יפצלו את החיוב לשתי יחידות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ראשית אני מניחה שעל כתב ההגנה חתם עורך דין.אם מדובר על תצהיר אז כל מי שרלוונטי ויודעת את החומר יכול לחתום על תצהיר. אם עובד מחלקת הגביה הגיש תשובה בשם הרשות וקיבל יפוי כח אז הוא יכול לחתום על כתב ההג...
המשך תשובה