במסגרת פנייתי להנחות במיסוי הארנונה, עפ"י הגדרת מבחן ההכנסה, טוענת עירית תל-אביב, כי רק קצבת הזקנה שמשולמת ע"י הבטוח הלאומי מוגדרת כקצבת זקנה ואילו קצבת זקנה שאני מקבלת מחב' מגדל - אשר מוגדרת בפרוש על ידם כקצבת זקנה - אינה נחשבת. האם אכן זה כך ??? בתודה מראש, אהובי רוביון
אהובי שלום
שאלתך לא הוכרעה מפורשות וכל רשות נוהגת על-פי מדיניותה.
מכאן, שאין תשובה חד-משמעית בעניין כאשר בטופס הבקשה לא מצויין מפורשות כי קיצבת זיקנה הינה אך ורק זו המשולמת מהמוסד לביטוח לאומי.
בברכה,
רונן צרפתי,עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ראשית הנחה מטעמי גובה הכנסה תלויה בהגדרות של כל רשות ורשות . בירושלים באופן ספציפי קבעו שדירה מעל 160 מ"ר אינה זכאית להנחה. יחד עם זאת באם לכל אחד מהשותפים יהיה הסכם שכירות נפרד על חלקו היחסי ייתכן ...
המשך תשובה