שלום ,אני אם חד הורית בעלת60% נכות עוסקת בייעוץ תעסוקתי .לאחרונה חייבה אותי עירית ת"א על תשלום בגין עבודה מהבית על חדר שגודלו 10 מ"ר זאת פרנסתי היחידה והעלות היא גבוהה כל בקשה שלי להנחה קבלה תגובה שלילית . אשמח לתגובה
שלום
בד״כ לא מקובל לפצל סיווג של נכס בשטח קטן ובוודאי לא של דירת מגורים
אלא אם כן נעשתה הפרדה לחלוטין בין המגורים לעסק.מבחינת הסיווג הרי שהוא נקבע על פי השימוש בנכס.
לעניות דעתי חיובך בעסק אינו סביר
בברכה
רונן צרפתי עו״ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

העייריה יכולה לגבות ארנונה רטרואקטיבית אם הבניה היתה ללא היתר בניה- אם רק בוצע פיצול ללא תוספת בניה אז זו בעיה הנדסית בלבד שלא קדורה לארנונה. הפסיקה קובעת שאם הרשות המקומית הייתה יכולה לדעת מה גודל ה...
המשך תשובה