שלום, יש לנו שתי דירות בערים שונות בפריפריה. לבעלי יש נכות ועל דירה אחת יש לו הנחה בארנונה. אני מקבלת קצבת זקנה, האם חוקי להשתמש בהנחה שמגיעה לי בארנונה על הדירה השנייה? זאת דירה שבדרך כלל מושכרת ועל שם השוכרים אבל אין בה ממד אז ההוצאה עברה אלינו. היא מרוהטת אז לא ניתן להצהיר עליה כדירה ריקה לשם פטור מארנונה. תודה מראש.

ההנחה היא שמית ככל שהיא קשורה למצב אישי.
לכן היא ממומשת רק כאשר מקבל ההנחה רשום כתושב באותה רשות מקומית.
כלומר- אם את לא רשומה כתושבת הרשות בדירה המושכרת אי אפשר יהיה לישם את ההנחה.
בנוסף- השוכרים מופיעים בעיריה כמחזיקים משלמים ולכן לא תוכלו לקבל את ההנחה האישית בגלל קצבת זקנה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. לשאלתך יש להגיש השגה כדי לחלק את הסיווגים 2. הסיווג כמוגרים יינתן אם יוכח שגם גרים במקום ואולי גם רשומים כתושבים עם כתובת רשמית באותו מקום 3. ההלכה היא שנכס גדול ניתן לפצל ולגבי נכס קטן פחות נהוג...
המשך תשובה