אני בחורה נכה שמתגוררת בבית ההורים. הרישום בטאבו של הבית הוא על שני ההורים. אמי נפטרה היא הייתה רשומה בעירייה לצורך תשלומי ארנונה- אבי למרות שהוא רשום בטאבו לא רשום בעירייה. יש לי 2 שאלות: 1. מה אבי צריך לעשות מול העירייה כדי שתשלומי ארנונה יעברו אליו? 2. האם אפשר להעביר את תשלום הארנונה עליי (למרות שעדיין אינני רשומה בטאבו אך מתגוררת בנכס) ובמידה וכן האם אוכל לקבל את ההנחות של מקבלי קצבת נכות לצורך תשלום ארנונה?(למרות שגם אבי מתגורר כאן והוא אינו נכה) האם זו הנחה יחסית?
1. יש לפנות לעירייה עם כל המסמכים הרלוונטיים בנוגע לבעלות ולהעביר חזקה על שם האב.
2. ניתן לרשום גם אותך אם כי העירייה עלולה לראות בכם כתא משפחתי נפרד ולתת לך את הפטור רק עבור החלק היחסי בדירה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. לשאלתך יש להגיש השגה כדי לחלק את הסיווגים 2. הסיווג כמוגרים יינתן אם יוכח שגם גרים במקום ואולי גם רשומים כתושבים עם כתובת רשמית באותו מקום 3. ההלכה היא שנכס גדול ניתן לפצל ולגבי נכס קטן פחות נהוג...
המשך תשובה