שלום לעורך דין צרפתי, הפכתי חדר בדירתי לקליניקה של טיפול קוסמטי. רציתי לשאול האם בעקבות הקליניקה (רק בחדר אחד) אשלם יותר ארנונה? והאם אני צריכה לדווח על כך לעירייה?
אורית שלום
באופן עקרוני קביעת הסיווג בארנונה נקבע על -פי השימוש שנעשה בנכס.
למרות זאת, מאחר ומדובר בחדר אחד מתוך דירה, יש לבחון עניינים נוספים כגון: האם לחדר של הקלניקה יש כניסה נפרדת וכו'.
אי לכך, יש צורך לקבל יעוץ משפטי לאחר קבלת מלוא העובדות.
את מוזמנת ליצור עימי קשר בעניין
בברכה,
עו"ד רונן צרפתי,עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לכל עיריה יש את הנוהלים שלה ואם הבקשה לא ממוסמכת או נראה שהדברים לא ברורים יכולים לקבוע איתך פגישה ולבדוק את הענין. לאו דווקא חקירה אבל ניתן לעשות חקירה כלכלית גם בלי להגיע אליך. בכל מקרה בדרך כלל מתא...
המשך תשובה