שלום, לפני שבוע קיבלתי דרישת חוב ארנונה רטרואקטיבית בתוספת ריבית בסכום גבוה מאוד. שאלתי היא האם תוספת הריבית לחוב הרטרואקטיבי היא חוקית או שניתן לתקוף אותה בדרך כלשהי?
בשורה של פסקי דין קבע בית המשפט העליון כי חיובי ארנונה רטרואקטיביים הינם בלתי חוקיים (למעט נסיבות חריגות), קל וחומר כי אין כל בסיס חוקי לגביית הפרשי ההצמדה והריבית בגינם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. לגבי השאלה הראשונה- כמעט בכל עיר יש באתר הוועדה לתכנון ובניה את כל היתרי הבניה שניתנו על פני השנים. מוצאים לפי גוש חלקה או כתובת. שם ניתן לראות מתי בערך הסתיימה הבניה או תוספות הבניה. 2. מדיד...
המשך תשובה