לעירייה הועבר מייל לפיו חשבון הארנונה משולם תחת מחאה ועל מנת שלא יבצעו עיקולים, במיילים נוספים נתבקשה העירייה לאשר במייל חוזר כי המייל הנ"ל ( לפיו החשבון משולם תחת מחאה ) נתקבל אצלה, אלא שהעירייה מתעלמתמכל המיילים ולא מאשרת . מה עליי לעשות במקרה כזה ? האם לשלוח את המייל שהעירייה נמנעת מלאשר קבלתו, בדואר רשום? תודה
השאלה לא ברורה דיה - אם הסכום שולם אז העירייה לא יכולה לנקוט בהליכי גביה. אם לא שולם במלואו, עיכוב כזה יכול להיעשות רק ככל ויש הליך פתוח - השגה או ערר. בכל מקרה, למה לא לשלוח לעירייה פקס או דואר רשום ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בעיקרון אם שני בני הזוג רשומים כבעלים או מחזיקים בדירה אז שניהם חבים בארנונה אבל את כל הגופים הציבוריים- עירייה, חברת חשמל, תאגיד מים וכו לא מעניין מי גר בעלים של הנכס והם יחייבו ת שני בני הסזוג או את...
המשך תשובה