התקשרו מהעיריה שרוצים למדוד מה הסנקציות אם לא אתן להם להכנס
שרי שלום
באופן עקרוני לעיריה סמכות על-פי חוק להיכנס לכל נכס שברצונה לצורך מדידת שטחו וכו'.
לכל רשות המדיניות שלה בנושא. קיימת אפשרות שתקבלי שומה חדשה לגבי הנכס אשר יעשה על דרך הערכה, וזאת באם לא תאפשרי לנציג העיריה להיכנס אליו לצורך ביצוע מדידה.
הייתי מציע שתשקלי קבלת יעוץ משפטי בעניין.
בברכה,
רונן צרפתי,עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ראשית כל נכס חייב בארנונה וגם אם לא התקבל חשבון מאיזו שהיא סיבה מוטלת על המחזיק בנכס החובה לברר מה גובה הארנונה ולשלם אותה. יחד עם זה אם כתובתך במשרד הפנים היא בנכס החדש היה ל העיריה לשלוח אליך את הח...
המשך תשובה