שלום רב, בן זוגי ואני שוכרים בית במושב בעמק חפר. בן זוגי משרת בצבא קבע ואני סטודנטית לתואר שני ועובדת אדמיניסטרציה במשרה מלאה. תשלום הארנונה שאנו משלמים מגיע לכדי 620 ש"ח לחודש. מועצת עמק חפר לא מעניקה הנחה לסטודנטים בכל הנוגע לארנונה ולכן אני פונה אליך בשאלה, האם למיטב ידיעתך אנו זכאים להנחה כלשהי על הסכום המופרז? תודה
טלי שלום
אין לי די נתונים לבחון שאלתך בקשר לחיוב מוגזם של ארנונה.
יש צורך בפרטים נוספים על מנת להשיב על שאלתך שהינה כללית
בברכה,
רונן צרפתי,עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

צר לי לשמוע על מצבכם בעיקרון ארנונה זה מס ואפילו אם לא מקבלים שום שירותים יש לשלם אותה. גם בגין עבודות הרכבת הקלה לקח המון זמן עד שעירית תל אביב קיבלה אישור להפחית לעסקים אחוז מסוים מגובה הארנונה. ...
המשך תשובה