שלום, שמי אור ואני וחברתי עוברים לגור יחד בדירה שכורה בתל אביב. בעל הבית מתשעקש להשאיר את הארנונה על שמו מסיבות כאלה ואחרות ושאנו נשלם דרכו את הארנונה. אנו רוצים להוציא תוי חניה לי ולה.. האם תהיה זו בעיה? מה עושים במצב כזה? תודה,
אטור שלום
ברכות על המעבר למגורים משותפים
בכל מקרה ולפי מיטב הבנתי הסדרי החניה אינם תלויים בארנונה. פנה לנחלקת החנייה עם ההסכם
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

על פי חוק ניתן לקבל פטור מתשלום ארנונה לנכס ריק מאדם או חפץ פעם אחת בחיי נכס באותה בעלות וזאת לתקופה של עד 6 חודשים התנאי הוא הגשת בקשה ואין בנכס שום ריהוט...
המשך תשובה