אני נכה מביטוח לאומי 76 אחוז. בעבר שלא עבדתי קיבלתי הנחה משמעותית כיום העדפתי לוותר על קצבת הנכות שלי ולהרוויח את לחמי כתוצאה מכך אני כיום משלם ארנונה מלאה ללא כל הנחה. (הנכות שלי היא לצמיתות) השאלה שלי האם הנחה בארנונה לנכים כפופה רק למקבלי קיצבת נכות או שיש לי על מה להילחם ומה הכלים שעומדים לרשותי ולמי לפנות במקרה של דחייה?
עומר שלום
הנחות בארנונה לגבי מצב רפואי או סוציאלי תלויות בהתקיימות תנאים שונים
מוצע לך לפנות לרשות לקבל את התנאים הקבועים חוק על מנת לבחון זכאותך למתן הנחה לאחר המצאת התיעוד הרפואי.
בברכה
רונן צרפתי עו״ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. במידה ומתחילת התקופה שהנכס ריק התקיים שיפוץ היה עליך לבקש פטור נכס לא ראוי לשימוש ע פי סעיף 330 לפקודת העיריות 2. כמובן שהשיפוץ צריך להיות רציני כך שבאמת לא ניתן להשתמש במקביל לביצוע העבודות אפילו...
המשך תשובה