הבית נשרף לפני שלוש שנים והוא לא מאוכלס וריק מיום השריפה והארנונה שולמה בשנים האלו האם מגיע לי החזר או פטור
ראמי שלום,
אני הייתי מנסה. משום שהעירייה צריכה הוכחה להעדר השימוש בנכס הרבה פעמים הם נותנים את הפטור רק מהיום שבו פנית אליהם. אבל אם יש לך תימוכין (תמונות, דוח כיבוי אש וכו') הייתי מנסה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם אמך מקבלת גמלת סיעוד מביטוח לאומי ורשומה כתושבת הישוב אז ביטוח לאומי היה צריך להעביר רשימה מדי שנה לעירייה שהייתה אמור ליישם אתהנושא. אם הגמלה ניתנה רטרו אז אם אין חוב העיריה לא תיתן את ההנחה בגלל...
המשך תשובה