הבית נשרף לפני שלוש שנים והוא לא מאוכלס וריק מיום השריפה והארנונה שולמה בשנים האלו האם מגיע לי החזר או פטור
ראמי שלום,
אני הייתי מנסה. משום שהעירייה צריכה הוכחה להעדר השימוש בנכס הרבה פעמים הם נותנים את הפטור רק מהיום שבו פנית אליהם. אבל אם יש לך תימוכין (תמונות, דוח כיבוי אש וכו') הייתי מנסה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

החוק מאשר לרשות מקומית להיכנס לכל נכס לצרכי מדידה במידה ואל מאפשרים מתבצעת שומה בהערכה ובדרך כלל היא יותר גבוהה ממה שיש בכדי לדרבן את התושבים הלסכים למדידה. תמיד ניתן , לאחר שקבעו שומת על פי הערכה, ...
המשך תשובה