שלום, השכרתי את הבית שלי לקבלן,והוא איכלס את הבית בעובדים זרים עם אישורים,אך הכל נשאר על שמי בעירייה. עכשיו העירייה טוענת שעליי לשלם ארנונה של 8000 ש"ח לחודשיים ולא 1700 ש"ח לחודשיים כמו שעד עכשיו שילמתי. האם דבר זה מציאותי והגיוני ואם לא מה עליי לעשות?? תודה אורן לוי
אורן שלום
ראשית חלה עליך חובה לדווח על שוכר בנכס במידה ותקופת השכירות משנה ומעלה
כך שמול העיריה עליך חלה חובת תשלום הארנונה
לעניין סכום התשלום עניין סיווג הנכס תלוי במספר פרמטרים
ועליך לשקול קבלת ייעוץ משפטי בעניין
בברכה
רונן צרפתי עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

א. על בנין או דירה שנהרסה לגמרי אין חיוב ארנונה ב. בד"כ כאשר יזם מפנה את הבנין/דירות לצורך תמ"א או פינוי בינוי , החזקה על הבנין עוברת אליו והוא אמור להודיע לעירייה על כך. ג. כל עוד חא קיבלתם דירה לח...
המשך תשובה