שלום, לפי תקנות משרד הפנים, מי שמקבל הבטחת הכנסה מעל חצי שנה זכאי להנחה של עד 70 אחוז. בעיריית תל אביב מבקשים רק אישור מביטוח לאומי. בעיריית גבעתיים דורשים הרבה מסמכים לוועדה מיוחדת כולל מסמכים רפואיים תדפיסי חשבון בנק, וכו'. אני גם יחידנית וגם לבת שלי יש מחלה כרונית. שנה שעברה נתנו לי 60 אחוז הנחה אחרי הרבה טרטורים. יכול להיות שהעירייה לא חייבת לתת את מה שרשום בתקנות? האם זה הגיוני?
סכום ההנחה הוא תלוי החלטה של רשות מקומית ובעניין שציינת עד 70% כלומר הרשות יכולה לקבוע גם שיעור הנחה נמוך יותר. ככל ואת עומדת בתנאים, הרשות חייבת לתת לך את ההנחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. בגין כל שינוי בחיובי הארנונה צריך לפנות לרשות המקומית ולבקש את השומה החדשה. 2. אחרי שמקבלים את השומה החדשה אפשר להגיש השגה באחת או יותר מהטענות הבאות- איני מחזיק, סיווג שגוי, גודל שגוי 3. הגשת ה...
המשך תשובה