שלום לעו"ד, התברר לי שיש לחובתי חוב על היטל ביוב שקיים כבר 5 שנים. אף פעם לא פנו אליי מהרשות המקומית לשלם את החוב הזה. זה אומר שכבר חלה עליו התיישנות? אם לא אז עד מתי ניתן לגבות את החוב?
באופן עקרוני ההתיישנות חלה לאחר שבע שנים אך הואיל ואנו בדין המנהלי ניתן לטעון לשיהוי. כמובן שישנן גם טענות לגופו של חיוב כגון הפרשי ריבית והצמדה ככל וחויבו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

החיוב הוא על פי צו ארנונה ספציפי וכל רשות עם הצו שלה. אם אתה שואל לגבי פרגולות מקורות בסנטף אז היה תיקון לני הרבה שנים לגבי העובדה שאם הוסף סנטף וקודם לא חייבו אז לא ניתן לחייב. אם אתה שואל על התקיו...
המשך תשובה