אני קיבלתי הנחה בארנונה לשנת כספים 2013 עכשיו במרץ 2014 אמרו שבדקו וחסר מסמכים יש לציין שנתנו לי הנחה ועד עכשיו לא אמרו שחסר מסמכים השאלה האם יכולים לבטל לי את הנחה לאחר שעבר שנת הנחה בארנונה?
בנימין שלום
לא נראה סביר כי לאחר סוף שנת המס בה ניתנה לך הנחה היא תבוטל
מציע לבדוק בשנית מול הרשות העניין
בברכה
רונן צרפתי עו״ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נושא ההתיישנות אומץ גם בתקנון החתום על ידי אלוף הפיקוד. נושא ההתיישנות חל עבור שני הצדדים אבל אם הייתה גביית יתר בארנונה ולא הוגשה השגה במועד או תביעה להשבה הרי שחל שיהוי ולאו דווקא התיישנות. בית המ...
המשך תשובה