שלום רב, לאחרונה קיבלתי התראה ממשרד עו"ד על חוב ארנונה על שמי משנת 2013. לפי חוזה עזבתי את הדירה ב30.08.2013 אך החוב עד סוף השנה (2013) כי כנראה לאחר עזיבתי לא נכנסו שוכרים חדשים. לא ניגשתי בזמנו לארנונה להסיר את שמי מהנכס מתמימות, חשבתי שזה קורה ע"פ חוזה אוטומטית. האם העירייה יכולה לחייב אותי לשלם ארנונה בזמן שלא התגוררתי בנכס? יש לי חוזה.
לפי הדין את, בעלי הדירה והדייר שנכנס במקומך (אם נכנס) חייבים להודיע לעירייה על השינויים בחזקה. לכאורה העירייה יכולה לתבוע ממך את החוב אך יתכן ויש לך עילות הגנה טובות, כמו גם זכות לתבוע את הסכום מבעלי הדירה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ראשית כל נכס חייב בארנונה וגם אם לא התקבל חשבון מאיזו שהיא סיבה מוטלת על המחזיק בנכס החובה לברר מה גובה הארנונה ולשלם אותה. יחד עם זה אם כתובתך במשרד הפנים היא בנכס החדש היה ל העיריה לשלוח אליך את הח...
המשך תשובה