אנחנו ישוב קהילתי ששייך להתישבות חלק מהישוב נמצא לפני הקו הירוק וחלק אחרי הקו הירוק לפי משרד הפנים אנחנו ישוב ללא סטסטוס האם אנחנו צרכים לשלם ארנונה למועצה את כל השירותים אנחנו מקבלים דרך המועצה בתודה ציפי
שלום
על מנת לבדוק הסוגיה , יש להמציא פרטים נוספים , בשים לב שהדבר מחייב קבלת יעוץ משפטי.
בברכה,
רונן צרפתי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. כל מי שרשום כמחזיק בנכס ומחוייב בארנונה יכול להגיש השגה וערר לאל אישור מבעל הנכס. 2. בד"כ רשויות לא מאשרות קבלת השגה שהוגשה על ידי צד ג שאינו עורך דין אבל ייתכן ויאשרו קבלת השגה כזו. חובה להשיב תו...
המשך תשובה