בס"ד פתחנו יציאה לגג..הגג מרוצף ומשמש כמרפסת. האם שטח הגג מחויב בארנונה תודה מיכאל

השאלה היא באיזו רשות אתם נמצאים.
לכל רשות מקומית יש הגדרות משלה בצו הארנונה בהתייחס לגג.
חלק מחייבות באופן מלא אם זה מוגדר כמרפסת- אפילו פתוחה וחלק מחייבות רק באחוז מסויים מגודל הגג, יש רשויות משחייבות כאחוז מסויים משטח יתר הבית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ראשית השאלה אינה בתחום שלי אבל ככל הידוע לי בכל חוק עזר עירוני יש הנחיות אחרות והרבה פעמים שמים התניות שונות ומשונות. כמו כן כל רשות מקומית רשאית להחליט ...
המשך תשובה