שלום רב ההורים שלי גרים בדירה שעל שמי ויש להם חלק בה עקב השקעה בקניית הנכס. אימא שלי מקבלת קצבת נכות ולכן זכאית להנחה בארנונה. כיום לאחר ארבע שנים שאני גר עם הוריי העירייה רוצה לחייב את כל החיוב של הארבע שנים. ככל ויש מה לעשות בעניין אודה לעזרתך.
אני סבור שהעירייה שוגה, בנסיבות בעניין ככל ואימך גרה בדירה בכל התקופה הרלוונטית היא זכאית להנחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בעיקרון הנטל לשלם ארנונה הוא על המחזיק בפועל כלומר השוכר אבל אם מי שהשכיר את הנכס לא הודיע על כך לעיריה ולא נתן את שם השוכר אז הוא האדם שעליו חלה החבות בארנונה כי לו יש את מיטב השליטה והזיקה לנכס (לפ...
המשך תשובה