שלום אני מתגוררת בחדרה עם שני ילדים, אני גרושה ומתפקדת כאם חד הורית. קיבלתי הנחה בארנונה לשנה האחרונה של 20%, אבל החודש קיבלתי מכתב שההנחה בוטלה, בלי לפרט מה הסיבה. למה ביטלו לי את ההנחה והאם אפשר לערער על ההחלטה?
אפרת שלום,
הביטול נשמע לי תמוה
אנא פני לעירייה ובררי את הסיבה
כשתדעי את הסיבה תוכלי לשקול אם לערער
לידיעתך כשאת פונה ומבקשת דבר מה מרשות שלטונית הרי היא מחוייבת לנמק אם היא דוחה את פנייתך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היטל תיעול הוא אחד ההיטלים שצריך לבדוק האם הרשות המקומית הכריזה על אזור איסוף אחד או כל כמה ואם הכריוז על כמה אז עולה השאלה האם באיזור האיסוף שבו נמצא הנכס בצעו עבודותתיעול. ברוב הרשויות מועד הגביה ש...
המשך תשובה