יש לנו בניין בן 4 קומות שיש בו חניות בקומת כניסה לא מקורת ושם יש לי חנייה ויש 3 דיירים שיש להם חנייה בחנייה תת קרקעית מקורית, האם אני אמורה לשלם על חניון תת קרקעי מתחת לבניין שלי למרות שאין לי חנייה שם?

במקרה וכל אחד מבעלי החניות המקורות מחזיק בחניה פרטית אז רק הם צריכים לשאת בתשלום הארנונה.
ככל שהחניות התת קרקעיות נרשמו כשטח משותף מוצע לפנות לעיריה ולתקן את הרישום אחרת כל אחר יוכל לחנות במקום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. לשאלתך יש להגיש השגה כדי לחלק את הסיווגים 2. הסיווג כמוגרים יינתן אם יוכח שגם גרים במקום ואולי גם רשומים כתושבים עם כתובת רשמית באותו מקום 3. ההלכה היא שנכס גדול ניתן לפצל ולגבי נכס קטן פחות נהוג...
המשך תשובה