שלום , גרתי בדירה שכורה לפני שנתיים ולא שילמתי את כל החוב ארנונה כי היו לי חובות, עכשיו קיבלתי הודעה על החוב למרות ששילמתי הכל ועכשיו אני גם מקבלת הנחה בארנונה לדירה הנוכחית, ונכתב לי שמבטלים רטרואקטיבית את ההנחה, יש משהו לעשות נגד זה? תודה רבה
אמירה שלום,
אודה כי הענין לא ברור לי. ציינת ש"שילמת הכל" בגין הדירה ששילמת לפני שנתיים. אם כך היא "מחוץ לסיפור", וההנחה בקשר לדירה החדשה צריכה להבחן לפי ההוראות בעיריה ובתקנות. לשיטתי לא ניתן לבטל הנחה רטרואקטיבית, שכן יש חזקה כנגד פעילות רטרואקטיבית של רשויות השלטון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לצורך מתן תשובה חשוב לדעת כמה פרטים: 1. האם השוכר היה רשום כמחזיק? כלומר הוא קיבל את חשבונות הארנונה ולא שילם ואז על הרשות המקומית לגבות ממנו את התשלום. אציין כי בעת מכירת נכס הרשות המקומית מנסה לגב...
המשך תשובה