מי אמור לשלם את הארנונה ביחידת הדיור השוכר או המשכיר.
החייב בארנונה הוא המחזיק, זה שהוא בעל הזיקה הקרובה ביותר בנכס. ככל ואין התניה חוזית, החייב הוא השוכר. יחד עם זאת וטרם הפניה לרשות המקומית, מומלץ לבחון האם ניתן לפצל יחידת דיור מהדירה העיקרית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. יש סעיף מיוחד בפקודת העיריות- 330 נכס לא ראוי לשימוש 2. כדי להוכיח את העובדה הזו יש לצלם את המצב, להציג את דוח השמאי של חברת הביטוחואישור שמטפלים בנושא, להראות שאין שימוש במקום - אין חשבון מים או...
המשך תשובה