מס מטרו נכלל בארנונה? שילמנו שובר ארנונה רגיל ובאתר מופיע סכום נוסף של כ100 שקלים אבל לא הבנו מהו. מס מטרו זה עוד 100 שקלים על חודש? חוץ מהארנונה הרגילה שגם היא עלתה ב5 אחוז בערך. בכלל מה ההגיון בלגבותכסף. בלי לצרפו לשובר התשלום הרגיל. איך החייב ידע? יש חובה בחוק לידע את החייב הודעה בכתב לא?

סליחה אבל לא מתמחה בתחום מס מטרו ולכן לא אוכל להשיב לך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עניין של שכ"ט על פי תוצאות הינו תלוי עורך הדין עימו אתה מתקשר על פי שיקול דעתו והערכתו לסיכוי ההצלחה בתביעה. יחד עם זאת, בנושא ארנונה במקרים רבים נהוג לקבוע את מרבית שכ"ט על פי תוצאות של הפחתת החיוב...
המשך תשובה