אני גר בזיכרון יעקב קיבלתי מכתב ממחלקת הגביה שבהתאם לנתוני סקר עודכן הנכס ועלי לשלם למועצה עבור 3 שנים אחורה כאשר ההגדלה היא עבור מחסן כתר 3 מטר כיסוי ברזנט במרפסת למתן צל 15 מטר גגון כניסה של 2מטר האים זה מקובל.?
יעקב שלום,
לעיריה מותר לבדוק את גודל השטחים. מובן שיכול להיות שאתה חולק על הקביעה ואז ביכולתך לערור לוועדת הערר.
מאידך אסור לעיריה לגבות 3 שנים לאחור, אלא מטעמים מיוחדים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בעיקרון ניתן לקבל פעם אחת הנחה על נכס ריק לחצי שנה. כרגע לא מגיעה לכם שום הנחה על הנכס אלא אם הוא יהיה לא ראוי לשימוש- ללא חלונות/מנותק מחשמל ומים/תקרה הרוסה או כל דבר שאינו מאפשר שימוש בנכס אפילו לא...
המשך תשובה