כמה זמן ע"פ הדין יכולה הוועדה לעכב אצלה פרוטוקול דיון בשל "צורך בתיקוני הגהה" בלא להעביר העתק לבעל דין מהרגע שביקש? האם יש התייחסות בפסיקה או בחוק?

אין לו"ז לפרסום פרוטוקול ועדת ערר.
השאלה היא כמה זמן נדרש לתקן ולערוך פרוטוקול .והאם זה וניין טכני אן סתם משיכת זמן מכוונת
הכל תלוי בכח האדם שיש להם מהעירייה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נושא ההתיישנות אומץ גם בתקנון החתום על ידי אלוף הפיקוד. נושא ההתיישנות חל עבור שני הצדדים אבל אם הייתה גביית יתר בארנונה ולא הוגשה השגה במועד או תביעה להשבה הרי שחל שיהוי ולאו דווקא התיישנות. בית המ...
המשך תשובה