שלום רב.אימי בת85 אלמנה נכה ובעלת תעודת עיוור.גרה במושב יש לה הנחה של 90 אחוז אבל לא מקבלת הנחה על מס ביוב ואגרת ביוב האם זה חוקי
אילן שלום
אכן אין קשר בין הנחה בארנונה להיטלים שונים בינהם ביוב.
עליך לפנות בעניין זה למחלקה הרלנבטית שהוציאה את דרישת התשלום בבקשה ספציפית לקבלת הנחה או פריסת תשלומים.
בברכה
רונן צרפתי עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אני מבינה שהגשת את התביעה הקטנה כנגד רשות מקומית בנוגע להחלטה או התנהלות כל שהיא בקשר עם חיובי ארנונה. בעיקרון הבעיה היא לא התיישנות אלא שיהוי שכן יש להגיש עתירה מנהלית תוך 45 ימים מרגע שנוגע לך על ה...
המשך תשובה