שלום רב אנחנו 4 אנשים בדירה: הורים שלי מקבלים השלמת הכנסה מביטוח לאומי (זה 100% הנחה) ואני חד הורית עם ילד בן 7 (20% הנחה).איך צריכים לעשות חישוב ארנונה: 20% הנחה מחצי דירה או משליש דירה? עבור ילד עד גיל 18 משלמים ארנונה או לא? תודה רבה מראש גלינה
גלינה שלום
חסרים נתונים נוספים בשאלתך על מנת להשיבך.
מכל מקום, יש למצות את ההנחה המקסימלית לאור המצב.
כך למשל: הנחת נזקק,הנחת אזרח וותיק או ההנחה אם חד הורית.
מציע לפנות לרשות לקבלת תנאי ההנחה ולבחור את זו המקסימלית מבחינתכם.
בברכה
רונן צרפתי עו״ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב לדעתי מגיע לך מלוא ההנחה, העובדה שהבן שלך שאינו מתפרנס והוא מתחת לגיל 21 לא צריכה למנוע ממך לקבל את מלוא ההנחה. נהפוך הוא, אני מכירה מקרים שבן נכה שמתגורר עם ההורים לא זכאי להנחה אם הוא עושה...
המשך תשובה