שלום רב, רציתי לשאול האם העיריה רשאית לגבות ארנונה על שטחים משותפים כגון חדר מדרגות? ואם כן האם התעריף הוא רגיל או מוזל? האם יש חוק ואו חוק עזר בנושא גביית ארנונה בשטחים משותפים?
דורית שלום
החיוב בארנונה מקורו בצו הארנונה. היות ואין כל נתון באיזה רשות מקומית מדובר הרי שלא ניתן לבדוק השאלה .
בברכה,
רונן צרפתי,עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ברמלה לא משלמים על מרפסות פתוחות לא מקורות. העיריה פרסמה כבר בשנת 2019 את עמדתה בקישור https://ramle.org.il/uploads/n/1661159581.3358.pdf יש שם תנאים מתי לא מחייבים בארנונה המקור בסנטף...
המשך תשובה