שלום רב, רציתי לשאול האם העיריה רשאית לגבות ארנונה על שטחים משותפים כגון חדר מדרגות? ואם כן האם התעריף הוא רגיל או מוזל? האם יש חוק ואו חוק עזר בנושא גביית ארנונה בשטחים משותפים?
דורית שלום
החיוב בארנונה מקורו בצו הארנונה. היות ואין כל נתון באיזה רשות מקומית מדובר הרי שלא ניתן לבדוק השאלה .
בברכה,
רונן צרפתי,עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בעיקרון ניתן לקבל 100% הנחה עד 100 מ"ר נכס בתנאים ה באים: סך כל הכנסות (מכל מקור שהוא) לא עולה על השכר הממוצע במשק, כפי שמפורסם על-ידי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (12,492 ₪ נכון לינואר 2024). למי שמ...
המשך תשובה