שלום, אני שלמתי ארנונה בהוראת קבע, באוקטובר 15 בעלי הוכר בנות 70% ואובדן כושר 100% רטרו מה-1.1.15 וקבלנו את הקצבה רטרט, בקשתי החזר מהמילגם ונאמר לי שהחוק הוא מרגע קבלת הקצבה באופן סדיר . האומנם זהו החוק? חברת חשמל והמים מזכים רטרו. תודה!
דינה שלום,
על פי פסיקת השלום אכן ככלל אין להחזיר ואולם הדבר תלוי בסיבה בשלה חל עיכוב בהכרה כנכה ובגורמים נוספים ולא מן הנמנע כי בעיניינך יפסקו אחרת
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ראשית אני מניחה שעל כתב ההגנה חתם עורך דין.אם מדובר על תצהיר אז כל מי שרלוונטי ויודעת את החומר יכול לחתום על תצהיר. אם עובד מחלקת הגביה הגיש תשובה בשם הרשות וקיבל יפוי כח אז הוא יכול לחתום על כתב ההג...
המשך תשובה